//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Nothing
Assalamualaikum !

Hari neh aku malas gila gila . Tataw kenapa , hw aku ta sentuh langsung . *sengih* Sejam yang lepaih aku chat nan along . #kenai dak ? Dak ceni , dok chat2 gutu ja lhaa .Dy dok cita at aku pasai awex dy . Hmm , jeles lhaa jgak *jelir lidah* Aku kesian at dy , sbb pasai aku dy ta caya at pompuan , Hehe !! *sory ar bro* Aku ta berniat na tinggalkan dy dluw , ya lhaa dah dy na naek fom one time tu aku takot dy caqi oqnk len , better aku blahh dluw . Dy dok sklah menengah aku baqu na amek UPSR . #tua setahun ja . Pehtu dy kata sampai dy fom4 dy ta kapel sbb dy ta caya nan pompuan . *kenyit mata* macam lawak pom ada . Tapa , hak dy . Aku doakan hang bahagia dgn awex baqu hang tu :D Oke lhaa peqangai dy pada dluw . *angkat kening* Tapi aku teqingat masa dluw2 , dok men sama2 , siap terpegang tangan g . Mcm pa g , Kat sekolah bukan men malu jumpa aku *tapi aku sama gak* Klaw jumpa aku mesti laqi , aku ta paham . *okay stop cita pasai dy* Semoga hang kekal nan dy , aku ta minat kapel2 neh . Buang masa ! :D