//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Tanggungjawab bersama !
Assalamualaikum ~

Fuh, fuh ! Berhabuk aih blog neh almaklumlah lama ta update :D Klmrn baqu balek daqi kem pengawas . Even ta konfem gi jadi ke dak , tapi aku qasa amanah neh mmg sangad besar . Mampu ka aku ? Hanya Allah yang tahu kemampuan hambanya . Macam Ustaz Anuar kata 'neh amanah daqi Allah tapi diberi melalui cikgu2 ' so bila sebut pasai amanah neh , mmg berat weh na pikul .Bdx smkak plak , byk boikot pengawas . Dluw aku mengaku , aku ta beqapa suka gak , tp bila aku pi kem neh , baqu aku taw tanggungjawab lepa cena . Amanah mana buleh khianat . Nnt at akhirat , Allah tny . Mmg nampak mcm mudah , tp susah sbnaqnya . Pengawas neh bila na buad qeja lepa , stg ada yg kata giat lha pulon lhaa . Tp bila ta buad qeja , ckg2 ngn pengawas hat len2 plak dok kata . Menda yg plg susah klaw kawan baek buad salah . Aku pom tataw cmna na tangani . In sya Allah , klaw aku terpilih , aku akan lakukan yg terbaek . Bahasa yg lembut dpt melembutkan hati oqnk . Neh , ada gmbaq cket >>>>
Lawa pokok tu ! Aku ngan adek2 , peqasan dak ?

                                                   
Jumpa tentera hensem byk woo !!!

Berkelah di tepi tasek .

Neh dy ...Kmy punya TOk HULU . Comey kan ?


Seronok aih posing